GLAMOUR FASHION STREET

Pe 6 octombrie am fost la Bucuresti Mall, locul care s-a transformat in cea mai mare capitala a modei. Am pasit si eu pe cea mai lunga pasarela a modei!

Evenimentul organizat impreuna cu revista Glamour a atras fashioniste de toate varstele, si cand spun toate varstele ma refer la cele intre 1-30 ani! Pesemne voucherul pus la bataie a aprins multe sperante si bucurii in sufletul shopaholicelor. Din nefericire n-am castigat premiul irezistibil de 620 euro, oferit de TOMMY HILFIGER, dar am avut parte de o sedinta foto profesionista. Tinuta mea s-a rezumat la o fusta mini din matase, camasa de blugi inodata strengareste, pantofi bleu, plic animal print si multe accesorii aurii… colier cu caluti, bratari cu paiete si inel cu piatra galbena. Ah! Si unghiile mele stiletto!ImageImage

Image

Imi pare rau ca n-am prins in poze castigatoarea, dar sunt convinsa ca va aparea in numarul de noiembrie al revistei!

Un gând despre &8222;GLAMOUR FASHION STREET&8221;

Lasă un răspuns

