Style Beauty

La cei 22 de ani ai mei, am depasit statutul de adolescenta ingenua si am devenit o femeie redutabila. Stilul meu vine sa sustina noua etapa din viata mea, eu abordand mai des rochii in culori puternice, coafuri despletite si machiaje indraznete. La petrecerea Pulpalicious din Gaia Club, dar in ton perfect cu trendul acestei toamne, am purtat un machiaj pronunat realizat de Loredana Chivu de la Attitude Salon (Mosilor): pleoape fumurii, bine subliniate de conturul in culoarea carbunelui, ten bronzat si buze rose. Pentru a scoate in evdenta tenul luminos, am prins parul intr-o coada de cal si l-am intins bine in partea frontala.

Fetelor, cum va machiati de obicei?

Image

Lasă un răspuns

