VREMEA PETRECERILOR

La multi ani, 2013! Sper sa aveti cu totii un an asa cum va doriti: linistit, fericit, prosper, implinit, special!

S-a epuizat si Apocalipsa, si multele speculatii pe aceasta tema si vacanta la care am tot visat in aceasta perioada atat de aglomerata si de presanta. Nu o sa incep sa descos cat de greu sau agitat a fost anul 2012, in schimb o sa va arata tinuta mea de Revelion.

Mi-am petrecut trecerea dintre ani alaturi de amici, intr-un apartament foarte dragut! Drept pentru care nici nu mi-am batut prea tare capul cu tinuta. Am vrut sa optez pentru ceva fabulos, dar n-am vrut sa arunc o gramada de bani pe ceva cumparat in graba, asadar am „reciclat” rochia pe care v-am mai prezentat-o pe acest blog. E vorba de cea bej, cu paiete pe care pur si simplu am purtat-o invers, cu decolteul in spate! Astfel am dat o alta fata tinutei. Am adaugat o curea subtire in talie, cercei de inspiratie orientala, o bratara fixa si o pereche de pantofi intr-o culoare puternica (din pacate nu apar in poze)!

IMG_0266 IMG_0290IMG_0261

Lasă un răspuns

