Star Style: Andra

Recent, am inceput sa ascult Andra. Muzica ei este spectaculoasa si optimista si fun fun fun.
In revista Cosmopolitan din ianuarie 2013 ea a fost numita una dintre cele mai bune voci din Romania. Asa ca m-am gandit sa fac un colaj cu unele dintre tinutele mele preferate purtate de ea

ImageImageImage

Image andrayes
Stilul ei este cam ca si muzica ei. Inocent dar spectaculos, copilaros dar „matur”, basic dar indraznet. Doar sex-appeal.
Intre timp va sugerez unele dintre cantecele mele preferate ce ii apartin:
– I
n noapte ma trezesc
Fierbinte
Da-mi o clipă

Sarutul nopţilor de Rai
De-ai fi un înger

Lista poate continua!!

Ne vedem in curand!

Alexandra

Lasă un răspuns

