Fare il Nicola

In timp ce-mi faceam ritualul de a face clic aleatoriu pe cate un designer, am gasit noua mea obsesie pentru urmatoarele cateva zile.

Nicola Formichetti summer 2013

ImageImageImageImageImage

Am realizat ca multe dintre tinutele purtate de romance sunt prea adunate, prea gandite. Nu experimenteaza destul cu tesaturi, culori contradictorii, stiluri si imprimeuri. Dupa cateva minute in care am admirat aceste tinute am decis ca am nevoie sa-mi asum mai multe riscuri referitoare la stilul meu. Uitati-va la aceste mini-uri si materiale, acestea sunt contradictorii, dar intr-un mod in care se potrivesc perfect. Deci felicitari Nicola, ai castigat un loc in inspirarea garderobei mele!

 

Lasă un răspuns

