Cum sa faci 5 tinute eficiente cu doar o singura rochie

Am observat un sablon in multe tinute si m-am decis sa scriu despre 5 combinatii, cu o rochie, pe care putem sa le purtam in functie de eveniment si momentul zilei.

1. Eveniment romantic

Image

Culori diafane, eleganta, feminitate, paiete cochete, simplitate… nu doar aceste elemente fac un mix grozav, ele completeaza un outfit.

 

2. Plaja

ImageImageImage

Threeasfour si H&M au demonstrat ca detaliile abstracte fac minuni. Imprimeuri grafice, cercuri concentrice si mixurile tip puzzle adauga un strop de magie croielii retro!

 

3. Office

Image

Echilibrul perfect dintre o rochie simpla si pantofii comozi nude este foarte elegant in acest sezon. Culori precum albul, rosu si rose dau tinutei office o tenta edgy.

 

4. Shopping

Image

Combina o rochie din macrame, intr-o nuanta deschisa, cu o jacheta feminina, din matase.

 

5. La facultate

Image

Fiind familiarizata cu tinutele de scoala, nu mi-a venit sa cred cand am vazut aceste outfituri. Culori citrate care arata fresh fac din aceasta tinuta favorita mea! Care este a ta?

 

Lasă un răspuns

