Ce este un Personal Shopper?

Shoppingul nu este doar pasiunea mea; este afacerea mea.

Cand viata pare coplesitoare, multe femei isi iau geanta si pleaca spre mall. Dar, in timp ce eu consider cumparaturile distractive, am decis sa fac si o afacere din asta.

E ceva la care am fost intotdeauna buna – culoare, cumparaturi, combinarea lucrurilor si  faptul ca stiu ce si-ar dori altcineva, ce poate purta si ce-l va face sa arate bine si sa se simta bine. Aplic abilitatile mele de shopping ca parte a imaginii de consultant. Serviciile mele variaza de la evaluarea profilurilor psihologice ale clientilor pana la lectii de eticheta. Dar partea de cumparaturi este partea distractiva!

Un exemplu tipic de sedinta cu un personal shopper incepe cu un interviu pentru a determina nevoile clientului, uneori amplificate de un test de personalitate scris, precum si preferintele sale personale atunci cand vine vorba de stil si culoare. Apoi, eu pot recomanda pur si simplu clientului branduri, culori si alte chestiuni legate de garderoba. De asemenea, pot lua clientul intr-o sesiune de cumparaturi sau sa fac cumparaturile fara acesta, oferindu-i articolele de imbracaminte stabilite de dinainte.

Am o clienta care si-a dorit imbunatatirea garderobei dupa ce devenise frustrata de propriile selectii facute pana atunci si s-a decis ca nu are timp sa se descurce bine pe cont propriu. Avea nevoie de cineva care sa o faca sa economiseasca timp. Asta e ceea ce am si facut! Sugestiile mele cele mai utile, au fost tinutele casual, cele legate de munca, cum sa se imbrace daca merge la cina sau la un eveniment cu un client.

Aceasta este o cariera plina de farmec, distractiva si interesanta cu oportunitati reale. Este destul de diferita fata de alte cariere. Ca personal shopper ai o gramada de libertate pentru dezvoltare economica.

Unele din serviciile pe care le ofer au evoluat din experienta personala.

Am avut confirmarea constanta a stilului meu personal si modul in care i-am inspirat pe cei cu care am lucrat. Vreau sa impartasesc calitate.

In plus fata de shopping, consiliez clientii in legatura cu cadourile de vacanta potrivite.

Ca personal shopper creez ceva minunat pentru alti oameni si ii fac fericiti in timp ce imi utilizez talentul si fac ceva care ma face sa ma simt fericita.

 

COST: Percep un anumit comision pe achizitii si o taxa pe ora pentru fiecare sedinta de minim 3 ore. Tarifele pentru persoane fizice si cele pentru corporatii difera unele de celelalte.

Lasă un răspuns

