O noua incercare: Beyonce

ImageImage

Image

Image

Nu-i asa ca e superba???? Beyonce. Sotia lui Jay-Z, cantareata si una dintre style icon-urile mele. Mi-ar placea foarte mult sa adopt stilul ei! Este exact cum imi place – sexy si feminin intr-o singura tinuta.

Sa o studiem din cap pana in picioare. Pentru ochelarii de soare, as adopta o astfel de pereche, dar nu cred ca s-ar potrivi. Dar imi place prea mult nuanta:

Image

Ce mi-ar placea foarte mult este un blazer oversize.

Acum avem nevoie de un top. Am ales o bluza alba, foarte simpla, dar imi place. Am ales, de asemenea, acesti cercei voluminosi pe care Beyonce ii poarta adesea.

Cat despre fusta, am rezolvat! Va place sugestia? Pantofii sunt decenti. Peep toe sunt perfecti! Ok, sper ca am realizat un colaj productiv. Nu este atat de greu sa adopti stilul ei, trebuie doar sa incerci!

Ce stil de vedeta ati vrea sa mai vedeti?

Cu stima,

Alexandra

Lasă un răspuns

