O vara alb-negru

Image

Alb-negru, alb-negru, alb-negru… vad peste tot!

Aici este o mica tinuta ce contine combinatia mea favorita alb-negru. Tinuta am purtat-o aseara, la aniversarea site-ului „In stilul meu” care a avut loc la clubul „The Story”.

Image

Atemporala, chic si sexy, imi place aceasta combinatie de non-culori…

ImageImage

Imi place sacoul alb, este foarte potrivit pentru vara.

ImageImageImageImageImageImageImage

Un look foarte simplu, dar atentie la detalii: fara accesorii, doar un plic la moda. Este indraznet, dar elegant!

Pupici, o zi buna!

Lasă un răspuns

