Tinute de vacanta

Image

Iata tinutele alese de mine zilele acestea. Rosul arata cool, dar tot negrul e ceea ce-mi place…

Aici port una dintre fustele mele inflorate. Ma fascineaza combinatiile simple care nu obosesc ochiul.

Image

ImageImage

Vara aceasta iubesc croielile midi. Combinate cu tocuri subtiri si inalte cred ca dau un aspect „de revista”.

Image

M-am cam saturat sa-mi cumpar doar haine pe care sa le port cu tocuri. Tocurile nu sunt viata mea. Sau nu tot timpul. Ei bine, nu in momentul de fata.

Voi ce gen sunteti: sus pe toc sau jos pe flat?

 

Lasă un răspuns

