Despre imprimeuri

Sunt foarte entuziasmata in legatura cu imprimeurile semnate Roberto Cavalli, H&M, Accessorize, New Look si Icon, ca sa numesc o parte dintre ele. Sunt o multime de rochii grozave sezonul acesta astfel incat mi-e greu sa aleg o favorita.

Image

Rozul pudrat este o alta regula estivala si am purtat o tinuta in aceasta nuanta zilele trecute.Image

De obicei imi cumpar haine cu imprimeuri si in culori pastel. Sezonul acesta imi plac mult cele roz si bej.

Image

Inca am o stare de vacanta si mi-e greu sa ma decid sa fac cumparaturi pentru toamana cand sunt 40 de grade si soare. De obicei cumpar lucruri de toamna cand vremea se mai raceste.

Voi visati la toamna sau inca profitati de vara?

Lasă un răspuns

